30 – pet omiljenih stvari

Ovo su samo nasumično odabrane stvari. Zanimljivo; iako imam običaj da se vezujem za materijalne sitnice, dok sam pokušavala da izdvojim ovih pet shvatila sam da mi ne bi bilo preterano teško ni da nestanu.

Narukvice. Pre sedam, osam godina bilo je popularno nositi gomilu narukvica na jednom zglobu. U svitanje boravka u srednjoj školi počela sam da ih nosim i ja. Od tada su narukvice varirale, a ja zveckala. Svaka je imala priču – kupovala sam ih na putovanjima ili ih dobijala od važnih osoba. Samo jedna od njih mi je dala narukvicu namenski za kolekciju; ostale sam prikupljala sama. Bilo je perioda kada ih nisam nosila, bilo je i onih kada sam ih skidala samo kada se kupam i spavam. Premalo je ovo mesta za sve te priče – dobiće posebnu kategoriju na blogu.

potpisujem i fotografiju
Srce-torba. Na rasprodaji sam kupila potpuno neprilagođenu torbicu. Puderroza, metalik, sa zlatnim odsjajem i dugačkim zlatnim lancem, u obliku srca. To me sve nije sprečilo da je nosim i noću i danju, u svim mogućim prilikama. Ali, glavno je ono što će se tek desiti – želim da odem negde samo sa njom na ramenu, a u njoj pasoš, telefon i novčanik. Makar do Temišvara. Pasoš može da stane. Proverila sam.
Plavi čuperak. Nisam volela ovu zbirku pesama kada sam morala da je čitam kao lektiru; njenu draž otkrila sam godinama kasnije, kada sam sedela na podu ispred police sa knjigama i svrstala Miku Antića u omiljene pesnike. Toliko sam puta pročitala pesmu Ptica da je i dalje znam na pamet. A zbirka je interestantna i zato što je iz prošlog veka, sa sve pesnikovim potpisom.
Laptop. Prvo sam htela da pišem o telefonu, ali je laptop ipak posebniji. Više od pet godina se ne razdvajamo. Tu sam otvorila blogove i počela da pišem, provodila sate uz Sims i serije, pažljivo birala hiljade slika koje čuva(m).
Sferin crtež. Neiscrpno volim jednu od slika sa zida. Tačnije, crtež. Bio je na popustu u radionici u kojoj najradije uramljujemo slike, a ja sam se tako hipnotisala da sam morala da ga imam. Kad sam već bila tu, promenila sam ram, i par dana kasnije nastavila da je gledam u svojoj sobi. Dominira ptica, možda baš ona iz pesme, a tu je i bicikl, čest motiv na mom zidu. Slike biram upravo tako – znam da je prava ako ne mogu da prestanem da je gledam.
4 thoughts on “30 – pet omiljenih stvari

Оставите одговор

