29 – gde sam putovala

Solun u svitanje nove godine (potpisujem i fotografiju)

Najćešće sam lutala grčkim autoputevima. Gledala sam izlazak sunca u Španiji. Čudila sam se austrijskoj uličnoj modi. Virus me je prikovao za krevet u Crnoj Gori. Jela sam picu u Italiji. Potpeticama sam lupkala po belgijskoj kaldrmi. Francuski sam se ljubila u Francuskoj. Premala sam bila da zapamtim kupanje na bugarskoj obali Crnog mora. Zavolela sam pivo u Nemačkoj. Rashlađivala sam se slušajući prskanje fontana u parkovima Monaka. Svakim korakom u Holandiji divila sam se sve više. I, znate šta? Nije mi dosta.

4 thoughts on “29 – gde sam putovala

  1. Zavidim.
    Nisam putovala nigde, osima ako se ne računaju đačke ekskurzije po bivšoj Jugoslaviji, kojih se bledo sećam i Crnogorsko primorje.
    Ranije sam mislila da je sve drugo važnije, vezivale me obaveze i problemi, sada ne mogu zbog besparice, a i da imam, sada bih radije slala ćerke na putovanja.
    Nekako imam doživljaj da je za mene kasno.

    Свиђа ми се

Оставите одговор

