23 – omiljeni film

Kako odabrati omiljeni film, kada ih toliko ima? Gotovo da je teže od odabira omiljene pesme. Volim magiju svakodnevice u Čudesnoj sudbini Amelije Pulen, mladalački entuzijazam u Grease, oštoumnost u Easy A, rasplet u Seven pounds… Češće biram filmove po zemlji porekla nego po radnji. Ali, ne gledam ih često. Prebrzo mi je preživljavanje nekoliko sudbina u dva sata. Mislim da ću lepotu filmova otkriti tek kasnije. Takođe, uvek bih pre odabrala pozorište u odnosu na bioskop, knjigu u odnosu na film.

potpisujem i fotografiju
O žanru ne volim da govorim, zato što sam ga sama izmislila. Dakle, tražim filmove koji će me dotaći i o kojima ću dugo razmišljati posle završetka poslednje scene. Ako znaš neki takav, ne libi se da mi daš preporuku u komentaru.
5 thoughts on “23 – omiljeni film

  1. Повратни пинг: Za fantastičniji jun | Moji mali svetovi

Оставите одговор

