20 – pet omiljenih jela

Jako teško pitanje za nekoga ko voli da jede i proba sve što mu dođe šaka. Možda će ovo biti i najteži deo izazova…

Žablji bataci. Retki su probali ovaj delikates, verujem, a meni je uvek na prvom mestu. Lov na žabe je zabranjen u Srbiji, te se ne sećam kad sam ih poslednji put jela. Ali se zato sećam prvog puta. Otkrila sam ih u Prokuplju, kao i svoju strast za ljutom hranom. A, kakvog su ukusa žabe? Obično kažu da podseća na piletinu.
Pomfrit. Ko je čitao o mojoj dvosatnoj kulinarskoj jurnjavi u Briselu, zna šta je bilo na prvom mestu to eat liste. Pomfrit! Najbolji sam probala upravo tada. Danas sam ga u slast pojela za ručak, uz neki mesni prilog (da, za mene je pomfrit glavno jelo). Inače volim onaj Mekov, a pre mesec dana sam bila nagrađena i iznenađena prženim pomfritom i pilećim krilcima, kada sam ja nekog iznenadila.

briselski pomfrit (potpisujem i fotografiju)

Kineska hrana. Za sada potpuni favorit među internacionalnim kuhinjama koje sam okusila, mada joj je italijanska za petama. Oduševljava me vatromet ukusa i nepodnošljiva lakoća pripreme, a najukusnije jelo koje sam do sada isprobala bila je teletina sa feferonama.
Skupoceni slatkiši. Ne mislim ovde na kolače posute zlatom ili nešto slično. Za mene je skupoceno nešto do čega je teško doći. Dakle, ponovo internacionalno. Ove godine su moja nepca baš zadovoljno treperila; od ruskih konfeta, čokoladnih urmi iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, štropvafl u Holandiji i običan vafl u Belgiji… Mesec dana od posete Briselu nisam mogla da se usudim da probam čokoladu – znala sam da se neće moći uporediti.
Kokice. Jednostavno, a efektivno. Pogotovo kad imaš nekog da ih sprema posle ponoći, da bi te probudio iz popodnevne dremke, da bi te oraspoložio, pre gledanja omiljene serije… Ili, prosto, kad god ti se jedu.

A, šta ti voliš da jedeš i možeš da mi preporučiš?

7 thoughts on “20 – pet omiljenih jela

  1. Повратни пинг: Za fantastičniji jun | Moji mali svetovi

Оставите одговор

