18 – omiljeni Diznijev film

Oduvek sam se poistovećivala sa Lepoticom iz čuvene bajke Lepotica i zver. Te čita, te je prva knjiga koju sam ja pročitala upravo Lepotica i zver… No, ne mogu zanemariti činjenicu da sam Pepeljugu gledala mnogo, mnogo puta, da sam uvek navijala Beži, Pegice, beži!!! iako sam već znala da će uspeti da pobegne u ponoć, da sam se čak u prodavnici predstavljala kao Skočko Pegica (Skočko iz Slagalice, koju sam takođe pomno pratila). Kumu sam, takođe, nadenula nadimak Debeli miš. On se uvredio, ali je to bilo dečije iskazivanje naklonosti.

potpisujem i fotografiju

I danas ima paralela između Pepeljuge i mene. Ne predstavljam se više tako, ali volim dezodorans Fancy Cinderella, kao i dobre, svetlucave cipele. Ne izostaju pokušaji da budem ponižavana, doduše, ne od strane porodice, ali imam dosta obaveza u toku dana. Može da prođe, zar ne?

Оставите одговор

