17 – moj čovek iz snova

Na početku ću se odmah ograditi: nisam od onih koje insistiraju na precizno definisanom tipu , bilo da je u pitanju fizički izgled ili profil ličnosti. To dobro znaju oni koji su upoznati sa ponekom mojom ljubavnom pričom, a mogu da naslute oni koji iste čitaju na mom drugom blogu. No, evo nekih odrednica, šta me najčešće osvaja (osim parfema Invictus, o kojem sam pisala ovde).

potpisujem i fotografiju

Oči boje ranog proleća, kako bi rekla Severina. Dakle, zelene. Tamna kosa. Karakterističan nos. Preferiram umereno zgodne, one koji vode računa o svom telu, a da ne preteraju u tome. I one sa bradom. Visina je plus, mada je dovoljno da je viši do mene kad obujem štikle. S obzirom na moju visinu, to nije teško postići.

Bitnije su mi crte ličnosti od onih fizičkih. Smisao za humor, inteligencija ravna mojoj ili iznad nje, iskrenost i poštenost, odgovornost i kreativnost. Očekujem da me poštuje, pomalo razmazi i ne protivreči mi previše. Uostalom, očekujem ono što i sama pružam.

2 thoughts on “17 – moj čovek iz snova

Оставите одговор

