15 – pet stvari koje ne volim

Kako u ovom divnom danu da pišem o onome što ne volim?! Baš bih mogla da pišem kako obožavam trenutak kada sretnem bivšeg, a izgledam fantastično. Ili kako je predveče čovek u terazijskom prolazu pevao April u Beogradu tako da sam poželela da zaigram, ali mi ljubomorna košava nije dala da plešem sa dečkom, već sam morala sa njom. Možda bolje o poslastičarnici u kojoj sam pojela tortu posle posla; baš u onoj koja me mami gotovo godinu dana. Bio je izazov pisati o lošim stvarima baš danas, a da ne pokvarim raspoloženje. Dakle, evo pet stvari koje ne volim.

Lažljiv(i)ce. Ogovaranja, podmetanja, manipulacije, nešto nalik prevari… Spirala začaranog kruga laži u najraznovrsnijim oblicima nikako da se zatvori. Govorili su mi ljudi, ako ti se situacije ponavljaju sa različitim ljudima, ti si ona u kojoj je problem. Sada shvatam da su, ipak, delimično bili u pravu. Da sam naučila lekciju posle prve osobe, ostale mi ne bi ni stajale na put.

motivaciona poruka nepoznatog govornika u Beovozu (potpisujem i fotografiju)

Neispunjena obećanja. Nikada nisam neodgovorna i uvek se trudim da drugima izlazim u susret. I više od toga. Možda me upravo zato izluđuje tuđa bezobzirnost i neodgovornost. Oguglala sam vremenom, ali se ipak štrecnem na momenat kada se slomi još jedna nada.

Aroganciju. Ništa iritantnije od osobe koja misli da je popila svu pamet sveta. A tek kada se na neki način prividno nalaze iznad mene i misle da će me to sprečiti da im argumentovano saopštim da nisu u pravu! Jednom mi se dopadao jedan takav, priznajem, ali previše smo obaveza oboje imali da bismo se posvetili Nama. Srećom.

Seljačenje. Od postupaka nepoznatih do dela i više nego poznatih ljudi. Verujem da svako može da prizove barem jedan ovakav čin u sećanje čim pročita prvu reč pasusa. Ne želim ovim terminom da uvredim ljude sa prebivalištem ili boravištem u selu. Verujem i da svako razume na šta mislim.

Neaktivnost. Sopstvenu. Nekad imam utisak da sam mogla da postignem više, tako više… Ali, nisam. Zbog sopstvene lenjosti. Znam, ne treba da budem prestroga prema sebi. Znam, mogu biti zadovoljna svojim dosadašnjim životom. Ipak, nisam uvek. Dođu dani kad me preplavi melanholija. Ne, ne kajem se tada zbog izbora koje sam činila. Samo nemo oplakujem energiju utrošenu na pogrešne ljude.

P.S. I dalje sam srećna!

Оставите одговор

