14 – gde želim da živim

Privlače me uređena društva, kao što su Nemačka i Švajcarska. Kanada me, čak, fascinira! Na trenutke ne mogu da poverujem da takva zemlja postoji. Mogu da vidim sebe i kako koračam kaldrmom Brisela, ili kako se navikavam na vožnju bicikla u nekom holandskom gradu. Ne previše vetrovitom, nadam se!

Pariz (potpisujem i fotografiju)

Kao i uvek, dvoumim se. Privlače me i opijaju i oni mistični gradovi, topli, kao što su Pariz, Barselona i Nica. Tamo bi mi svaki dan bio kao praznik, iza ćoškova bi me čekale istorijski doživljaji. Opet, ako bih ostala u Beogradu, kao najboljoj od gorih solucija, vidim sebe u nekom velikom stanu u staroj zgradi, sa visokim plafonom. Ili u nekoj kući u Zemunu. Koliko god da se dvoumim, jedno znam – odrasla sam kao gradsko dete i iz grada ne želim da idem.

Оставите одговор

