13 – tetovaža

Rizikovaću da zvučim kao modna blogerka zbog nastavka rečenice: ovog leta na mnogima su se mogle videti svetlucave privremene tetovaže. Da, i na meni. Leto mi je bilo radno, ali sam stigla da se istetoviram dva puta. Moj nebeski zaštitnik, Mesec, i deo mlečnog puta pravili su mi društvo dok sam gledala predstavu u Tašmajdanskom parku krajem jula. Iznad dlana, gde ljudi oduzimaju sebi život, presijavala su se slova wild heart  par septembarskih dana.

potpisujem i fotografiju

Najbolji drug ima taj atribut upravo zbog činjenice da nas često muče iste muke. Na primer, kako da se istetoviramo i istovremeno budemo ozbiljni poslovni ljudi? Jer, neprofesionalno je da izviri tetovaža u sred sastanka. Kad bih imala drugačiji životni put, a istu dušu, istetovirala bih pero, da me podseća na nepodnošljivu lakoću postojanja i kreativnost kojom dostižem neslućene visine. Možda bih istrpela ubode igle i da bih ubuduće na sebi posmatrala sićušan bicikl ili jedrilicu, kao simbol večnog kretanja. U ovom životu ću se, ipak, zadovoljiti žvrljanjem po koži markerima i hemijskama. Svojoj i tuđoj.

Оставите одговор

