12 – omiljeno godišnje doba

Ne mogu reći da ne volim sumornu iskrenost jeseni dok cipelama šuškam po suvom lišću. I zima ima svojih čari, onako praznično ušuškana. Proleće je neopisivo šarmantno dok opija mirisima i bojama. Ja, pak, najviše volim leto.

potpisujem i fotografiju

Jednog leta sam rođena, a svakog narednog sam najviše uživala u godini. Nema obaveza, nema pravila. Sunce te obasipa pozitivnom energijom. Izlasci do dugo u noć, izleti sa porodicom, letovanja krcata uspomenama sa dragim ljudima. Štaviše, već sam pisala o letu. Za ljubitelje mojih pesama, evo linka koji vas vode do tri. Za svaki mesec je tu po jedna; za osvajajući početak, usijanu sredinu i sparni završetak.

Оставите одговор

