11 – posao iz snova

Idealna tema pred prvi radni dan. Dok smišljam šta da obučem i ubeđujem nesvesni deo sebe da se ne uspava sutra, razmišljam i kako imam prilično jasnu predstavu kako izgeda moj posao iz snova.

Za razliku od većine, ne gnušam se pri pomisli da ću raditi u kancelariji; priželjkujem to. Sve uredno i klasifikovano, podeljeno po šarenim registratorima i fasciklama, nadređeni i podređeni. Ne plašim se odgovornosti i obima posla. To sam ja – leva hemisfera mozga tera me da mislim da posao mora biti ozbiljan i regulisan definisanim pravilima. Američki filmovi uticali su da zamišljam sve to u kancelariji sa fascinantnim pogledom. Koliko god da ponekad proklinjem svoj fakultet, svesna sam da je za moj poziv najbolji u državi. Drago mi je što sam ga upisala barem zbog činjenice da sam upoznala osobu koja mi može biti savršen poslovni partner.

potpisujem i fotografiju

Htela sam da budem arhitekta nekada. Ta želja je kasnije mutirala u srodne, da budem dizajn enterijera ili feng šui stručnjak. Mislila sam da ću kao učiteljica imati priliku da u potpunosti upotrebim svoju kreativnost i pozitivno utičem na formiranje novih generacija ljudi. Htela sam da budem i novinar, ali se brzo predomislila kada sam videla kako to izgleda u praksi. I dalje se nadam da ću jednom i zvanično postati pisac. Imam još jednu ideju koju čuvam u mislima, za dane kad završim sa pravim poslom i obezbedim još uvek nepostojeću decu. Biće divno i kreativno. Biću ja, pod uticajem desne hemisfere.

2 thoughts on “11 – posao iz snova

Оставите одговор

