10 – pet stvari koje volim

Naravno da su među hobijima već nabrojano ono što volim. Isto tako, volim mnogo stvari, a ne samo ovih pet. Dakle, iz mnoštva stvari odabraću pet koje me podsete da volim život. Potpuno nasumično.

Pijace. Pijaca je za mene život u malom. Sve je šareno, miriše i nikad ne znaš na šta ćeš naići. Opija me atmosfera i užurbanost pijaca; projurila sam kroz jednu od pariskih, jedva čekam da šetam onom obećanom, koja je na posedu jednog od moskovskih zamaka.

Kalenić pijaca, jutro 23. rođendana (potpisujem i fotografiju)

Umetnost. Sve više uživam u izložbama i obilazim galerije, učim koji slikar pripada kojoj i pratim eksperimentisanja iz ovog milenijuma. Kupujem slike koje me hipnotišu, imam omiljene momke koji uramljuju poklone iz Praga ili crtež bivšeg dečka. Pisaću jednom o slikama koje ulepšavaju zidove moje sobe i jednom će krasiti zidove moga stana.

Izlaske. Glasna muzika i ples, tama i dim, osmesi i pogledi… Koliko god da volim prirodu i boravak u njoj, više volim da se dobro provedem noću. Pisala sam već da je meni noć magična; da ne bih ponavljala klikni ovde ako te zanima.

Inspiraciju. Nikad ne znam kad će naići – to je i čini tako fatalnom.

Sitnice. Omiljena pesma na radiju dok razgledam odeću u prodavnici. Miris ozona posle kiše, nedavno pokošene trave, časopisa tek stiglog iz štamparije. Tuđa originalnost koju susurećem na ulicama.

2 thoughts on “10 – pet stvari koje volim

Оставите одговор

