9 – omiljeni recept

Prve puslice koje sam okusila spremila mi je baba. Od nje sam i naučila da ih pravim.

Godinama kasnije, jednog lepljivog leta, rešila sam da drugaricu iznenadim puslicama. Ispekla sam ih i spakovala, a onda lutala po njenom naselju – za pet godina druženja nisam uspela da zapamtim koja je u moru istih zgrada njena. Videla me je dok je širila veš… Ali, mislim da je iznenađenje uspelo.

Počela sam da dodajem boju za kolače u smesu pred čaroban sestrin rođendan (o tome možeš pročitati ako klikneš ovde), nastavila da stvaram šarene puslice za filmske večeri i veče književnog kluba, oduševljavala njima drugove iz doma i osvajala drugaricu mog dečka pristiglu iz Rusije.

Lak recept, znam, ali zasigurno očarava.

potpisujem i fotografiju

Sastojci:

  • belanca
  • šećer (3 supene kašike po belancu)
  • par kapi sirća ili limunovog soka
  • boje za kolače u prahu (po želji)

Priprema:

  • Umuti belanca u čvrst sneg.
  • Dodaj šećer i muti.
  • Dodaj sirće i muti još malo.
  • Uključi rernu na 120 stepeni.
  • Pokrij dno pleha masnim papirom za pečenje.
  • Ako dodaješ boje za kolače, smesu razdeli u činijice.
  • U činijice dodaj boju i polako promešaj.
  • Smesu stavljaj u špric ili direktno kašikom na masni papir u plehu.
  • Pleh ubaci u rernu… I ne vadi ga barem sat vremena. Puslice se peku dugo, na niskoj temperaturi.

Uživajte.

One thought on “9 – omiljeni recept

  1. Повратни пинг: 19 – bucket list | Moji mali svetovi

Оставите одговор

