8 – hobiji

Može li se pisanje nazvati hobijem, ako pišem svakog dana? Pisanje je za mene mnogo više, ali ako bi se svrstavalo u hobije, definitivno zauzima prvo mesto. Ruku pod ruku ide čitanje, naravno. Istraživanje plodova tuđih umova neophodno je ako želiš da i sam nešto stvoriš.

Uživam dok iznenađujem drage ljude sitnicama. Više, čak, volim ona spontana iznenađenja, od osmišljavanja idealnog rođendanskog poklona. Na žalost, ljudi često pomisle da iza iznenađenja stoji onaj ko mi pravi društvo dok ga uručujem. Ne ispravljam ih, iako mi nije pravo; dovoljno mi je da uspem da im ulepšam dan. I život.

iznenađivanje jedne Sanje (potpisujem i fotografiju)

Fotografisanje je za mene stvaranje uspomene, hvatanje trenutka koji će ponovo izazvati istu emociju, Upravo zato je najbitnija stavka kada kupujem telefon – dobra kamera. Instagram je moj foto-dnevnik, a u laptopu imam više hiljada fotografija koje nikako da jedinstveno klasifikujem. Jedan od strahova mi je da sve te fotografije ne nestanu. Zato one posebne, staromodno, ubacujem u albume koje listam sedeći na podu svoje sobe.

Dodirivanje stranih kultura kroz putovanja, upoznavanje ljudi iz tih zemalja ili čeprkanja po internetu. Učim strane jezike i ćaskam o svakodnevnim temama, o sličnostima koje nas spajaju i razlikama koje nas, opet, spajaju. Tako mi Muriel redovno šalje slike brazilskih plaža blizu njegove kuće, sa Gáborom pričam da li je podizanje mađarskog zida zaista bilo neophodno, a od Inse slušam o selidbi u Hamburg i dobijam razglednicu iz Danske.

Volim da sakupljam stvari. Na internetu sakupljam ideje i slike. Ideje čuva pinterest (spominjala sam ga ovde), a slike weheartit (ako klikneš ovde možeš da ih vidiš). Takođe, šarenilo koje teče mojim venama čuvam u raznovrsnim sveskama, koje zaslužuju posebnu kategoriju na ovom blogu. I dobiće je.

One thought on “8 – hobiji

Оставите одговор

