7 – omiljeno doba dana

Umela sam da uživam u svežim jutrima koja obećavaju divan dan. Pamtim i spontane zalaske sunca, kada krenem na večeru i zastanem ispred menze, nesposobna da odvojim pogled od neba lila boje. Izlasci sunca koje sam dočekala budna bili su retki, ali prvi nikada neću zaboraviti – galebovi koji lete u susret boljem sutra, krov hotela na obali Španije i moj prvi oproštaj od te zemlje. U rano popodne mi se uvek drema, pogotovo ako sam pojela ukusan ručak.

Amsterdam (potpisujem i fotografiju)

Da, imaju delovi dana svoje čari, ali najviše ih ima noć. Kada tama sve prelije, možeš da budeš ono što jesi. Možeš da radiš ono što hoćeš. Možeš da šapućeš ili paraš tišinu svojim glasom. Možeš da budeš sa nekim posebnim. Možeš da budeš sam. Najčarobnije stvari dešavaju se noću i ja često crpim tu magiju mraka, upijam je i cedim u bure za inspiraciju. U bure bez dna.

One thought on “7 – omiljeno doba dana

Оставите одговор

