6 – venčanje iz snova

Venčanja su moja slabost. Ne, ne mislim na posećivanje istih. Mislim na planiranje.

Otkad sam otkrila čarobnu društvenu mrežu Pinterest, planiranje je dobilo novu dimenziju. Otkrila sam nove oblasti, one o kojima nisam možda i nikada razmišljala ili barem nisam mislila da ću razmatrati u skorijoj budućnosti. Venčanja spadaju u drugu kategoriju. Pinterest me je, pak, uverio da nikad nije rano da počneš da ih planiraš. Čak ni kada nemaš potencijalnog mladoženju.

potpisujem i fotografiju

Toliko toga treba odrediti! Glavne boje i/ili temu, kako će pozivnice izgledati, kreativnije fotografije od onih koje su uobričajene, šta pokloniti deverušama… Da ne pominjem uobičajene stavke sa liste; venčanica, torta, prostor… Definitivno, tema i više nego dovoljno. Neke od ideja koje sam prikupila su na mom nalogu (klikni ovde da bi ih videla), ali pravu predstavu o tom danu nemam još uvek. Znam samo da će biti unikatno. Drugačije ne može.

4 thoughts on “6 – venčanje iz snova

    1. Želim da se bavim organizacijom venčanja otkad sam kao devojčica gledala Dženifer Lopez kako to radi u filmu Neplaniran venčanje. 😀 Ni ovako ,,matora“ ne bih se bunila da organizujem događaje, tj. da se bavim event management-om. Ne bih se libila ni da organizujem prvu agenciju za organizaciju venčanja. Ali, mislim da me je u tome neko preduhitrio.

      Liked by 1 person

  1. Повратни пинг: 8 – moji hobiji | Moji mali svetovi
  2. Повратни пинг: 8 – hobiji | Moji mali svetovi

Оставите одговор

