4 – omiljeni citat

potpisujem i fotografiju

Latinski nikada ne izlazi iz mode.

Godinama se već vodim ovim citatom. Tačnije, pre nekoliko godina sam shvatila da se ponašam kao da mi je ova rečenica moto, a od tada je uvek izgovorim kada me pitaju za najdraži citat.

Zaista, gotovo da se ne mogu setiti stvari koje sam dobila zahvaljujući nekom drugom. Naučena sam da se sama snalazim i da sam za ono što uradim odgovorna. Nisam kao neki koji ispite polažu uz pomoć bubica, pa onda budu primljeni u revizorsku kuću. Nisam ni neko ko će lažno moralisati i okrivljivati druge za svoje neuspehe ili se praviti da sam bezgrešna. Neću ni govoriti kako se samo mučim. Imala sam ja itekako mnogo lepih trenutaka, možda lepših no što stvarno jesu, upravo zbog sveg trnja preko kojeg sam prešla da bih do tih zvezda stigla.

Per aspera ad astra; preko trnja do zvezda. Idem težim putem, ali ću makar uvek znati da sam za sve što postignem, koliko god to bilo, sama zaslužna.

Оставите одговор

