3 – znak i podznak u horoskopu

Volim da verujem u horoskop. Životni, ne dnevni. Želim da mi horoskop bude mali rezime osobe koju sam tek upoznala, da znam šta od nje mogu da očekujem.

potpisujem i fotografiju

Kažu da me je podznak u strelcu izvukao od plačljive sudbine koja prati rakove. Zaista, naklonjenost putovanjima, noćnom životu i druženju, kao i nesposobnost skrasivanja i pomalo eksplozivna priroda jesu karakteristike strelca koje me krase. To ne znači da ne cenim emotivnost, ranjivost, intuiciju i preteranu nostalgiju kojima me je rak obogatio, jer, bez toga ne bi bilo ni moje potrebe za pisanjem i svega što sam tim darom stvorila. Nema brižljivije osobe od raka, a kada ljudi to ne umeju da cene, strelac u meni me brzo ubedi da sam dovoljna i sama sebi. Kontradiktorna sam i sebi i drugima, ali sam upravo zato i tako jedinstvena.

Podznak govori kakav si zapravo, a znak kakav si prema drugima. Ja svoja horoskopska obeležja nosim drugačije, kao ordenje koje sam nasledila od svojih dedova. Nisam uspela da zapamtim ni jednog ni drugog, pa se, naivno kao rak i buntovno kao strelac, nadam da sam ovako dobila i neke njihove osobine.

Оставите одговор

