2 – knjiga koja je najviše uticala na mene

potpisujem i fotografiju

Mogu ja da pričam kako mi je Svetlost severa omiljena knjiga, kako me je Otmenost ježa fascinirala kao nijedna druga, ali na mene su najviše uticali Hari Poter i njegovi saputnici. Prve delove sam dobila za deseti rođendan – babi su u knjižari rekli da je to knjiga koja je popularna među decom trenutno. Jedan od dva poklona na kojima sam babi zahvalna. Uz Harija sam lakše i bezbolnije pregurala nezgodni pubertet, ali fascinacija nije tada prestala. Ljudi koji su čitali o Hariju se prepoznaju čak i kad godine prođu od poslednje objavljene knjige ili poslednjeg snimljenog filma. Uvek imaju teme za razgovor. Nastaje trenutna veza, iako su se tek upoznali; fascinatno, zbilja. Ove godine sam ponovo odgledala filmove, sledeće ću verovatno pročitati knjige. Zaista, mladi koji stasavaju u ljude ovih dana se mogu podeliti na one koji su dozvolili Rolingovoj da ih uvuče u vrtlog magičnog sveta koji je stvorila i one koji ne znaju šta je magija. Ja sam neizmerno ponosna što pripadam prvoj grupi.

6 thoughts on “2 – knjiga koja je najviše uticala na mene

  1. Повратни пинг: Za fantastičniji jun | Moji mali svetovi

Оставите одговор

