Septembarski miljenici

Vraćamo Miljenike, malo da bismo obojili ovu godinu, više da bi bilo 12 tekstova, pa da neko možda i pomisli da sam uspela da u kontinuitetu pišem. Septembar je bio zbrkan i stresan, puno obaveza i otkrivanja tajni, ali se vazduh lagano očistio i u oktobru ću moći lakše da dišem. Bilo je i lepih trenova, razume se – odabira poklona, nemira izazvanog starim domom, pijaca i predstava i poljubaca…

Miris. Neka bude miris kokica, koje su mi pravljene i u jedan noću, i kada ne želim da ustanem posle popodnevne dremke, i kad nisam raspoložena, i kad jesam raspoložena, i… Kad god poželim.

Sluh. Šarenac i njegovi komentari, definitivno. Sve utakmice naše reprezentacije su ispraćene kako dolikuje. Bilo je razlike u odnosu na prošlu godinu, razume se, ali ne bih podnela da ovogodišnja kopija uništi prošlogodišnje uspomene.

Ukus. Jedan pokušaj grčkog doručka u krevetu, a još preciznije – grčki jogurt. Isprobali smo neki sa ukusima, ali ovaj čist je bio savršeno kremast. Prethodne noći sam proslavljala diplomiranje drugarica, pa sam doručak jedva okusila. Šteta.

ponosni sam autor fotografije
potpisujem i fotografiju

Dodir. Mnogo sam lepih reči slušala. Nažalost, dosta i ružnih. Naravno, težimo pamćenju lepih! Zato, neka bude najupečatljivija, jer sam ostale već zaboravila. Stvorio sam ti uspomenu.

Vid. U jednom od blago sunčanih dana prošetali smo do Narodne biblioteke Srbije, u povratku svratili do Kalenić pijace, a negde usput naišla na ovog čuvara. Tog dana osmislila sam poklon za sestru i počela da ga spremam, započeli smo tradiciju subotnjih poseta pijaca i jeli slatkiše dok smo gledali film.

Оставите одговор

