Provansa u Pančevu

ponosni sam autor fotografije
potpisujem i fotografiju

Leto počinje kad stigneš kući.

Posle majčinih zapečenih makarona i osvežavajućeg razgovora sa sestrom, produžile smo u kupovinu. Kupila sam senzualan veš, iako nemam pred kim da ga skidam. Baš zato – da prizovem nekoga ko će zaslužiti da ga vidi. Kupila sam dve letnje haljine, prekrivene rozim cvetovima koji će mi davati energiju na poslu i mir u popodnevnim šetnjama. Kupila sam četiri bega iz sadašnjosti; jedan roman omiljenog pisca i tri knjige koje će me vratiti u Pariz i Berlin i otkriti mi Istanbul. Najteža kesa me je, nesumnjivo, najviše radovala.

U stanu su nas čekali snopići lavande – otac je rešio da obraduje svoje dame. Večerali smo riblju paštetu koju je počeo da pravi pre par nedelja, pa smo sestra i ja uskočile u garderobu za noć. Povela me je na žurku nekog poznanika i otkrila sam džin – savršeno se uklopio uz mene i atmosferu te zabave; uz svetla koja trepere, muziku koja razmrdava atome, prostor koji nije mogao biti adekvatniji.

Sledećeg dana glava nije mnogo bolela. Lavanda je terala mamurluk dok sam sređivala sobu i iščekivala ručak. Prepeličja jaja sa majonezom od krastavca, čorba od mladih tikvica, špagete bolonjeze da razbiju francusku koncepciju. A, za dezert donošenje sudbinskih odluka i ostavljanje u prošlosti onih koji tamo treba da ostanu.

Leto, dobro mi došlo!

2 thoughts on “Provansa u Pančevu

Оставите одговор

