Rođendan_23

Znala sam da ne može biti bolji od prethodnog. Nisam to ni očekivala. Baš zato je bio nonšalantno prelep, a ja sam uspela da izdvojim 23 najblistavija momenta.

ponosni sam autor fotografije
rođendanski kuglof, rođendanske želje i rođendansko pismo (potpisujem i fotografiju)

* ružičasta atmosfera izazvana la belle mixtape muzikom i ljubičastim novogodišnjim lampicama

* baka na Kalenić pijaci koja mi dodaje još koju breskvu

* sunce, koje je sinulo samo za moj dan i opet pobeglo

* čizkejkić u ponoć

* prskalica sa željom, takođe u ponoć

* pomorandže i višnje obavijene belom sangrijom

* roditelji koji me zovu u 19:10 – u vreme kada sam se rodila

* knjiga čarobnog naslova

* sa još čarobnijom posvetom – želim ti život pun magije

* željice koje su mi gosti pisali na šarenim papirićima

* foto sešn sa koleginicama

* novi dečko kojeg su mi poželele

* otmen poklon od najdražeg pravnika

* pismo za mene iz 2025. godine

* ispoštovan dres kod zbog kojeg su slike divne

* jedina čestitka koju sam želela

* sve druge očekivane i neočekivane čestitke

* brzinska šetnja sa najdražom muškom osobom u smiraj rođendana

* ceo dan proveden sa najdražom ženskom osobom

* kruna koja zbunjuje ljude na ulici

* divna ogrlica dobijena od cimerke

* ružičasti šampanjac sa flamingosom na etiketi

* -Zašto si mi kupila šampanjac, kad znaš na šta će me podsećati?

-Zato sam ti i kupila – da stvoriš nove uspomene.

7 thoughts on “Rođendan_23

Оставите одговор

