Razglednica iz Pariza

Znala sam da će Pariz biti magičan. Ali, ovoliko…

Prvog dana obišli smo tačke koje najviše pulsiraju na mapi. Između njih su šansone odzvanjale autobusom, a ja sam imala na koga da se naslonim dok je scenografija za prelepu priču prolazila sa druge strane prozora. Pogled sa Sakr Kera i trg Pigal iza njega najdublje su se urezali, ako je to uopšte moguće izdvojiti u gradu koji je kao kolač sa koga curi šarm. Posle dvanaestosatne šetnje šetali smo i po usnulom 14. arondismanu u kojem nam se nalazio hotel.

Pariz je čaroban i kada pada kiša. Pobegli smo sa svih izleta i lutali drugog dana, popili kafu u francuskom bistrou, vozili se metroom, zalutali u getu, jeli pizu sa rukolom uz vino… Nakon poslednjeg pakovanja opraštali smo se uz šampanjac, koji je bio planiran i pre no što je to ispalo romantično.

Koračala sam sama trećeg dana – po Luvru, Jelisejskim poljima, Mostu Kralja Aleksandra III. Izgubila sam se u 7. arondismanu govoreći sebi skrenuću još samo ovde, znam da se vratim, samo paralelno, a onda bih na sledećem ćošku ponovo videla nešto što moram da pogledam izbliza. Čitala sam Žorž Sand pored Sene. I mahnula Ajfelovom čedu, uz obećanje da se uskoro vraćam.

5 thoughts on “Razglednica iz Pariza

Оставите одговор

