Razglednica iz Brisela

Ovom danu sam se najviše radovala – budim se u Amsterdamu, ručam u Briselu, padam u san u Parizu.

Buđenje je bilo otežano, zbog burnog oproštaja od Amsterdama. Utonula sam u san kasno, zbog treperave dobrodošlice Pariza. Za ručak, mislim Brisel, bila sam spremna. Imala sam to eat listu, čak.

  • probaj belgijski vafl!
  • probaj belgijski pomfrit!!!
  • kupi belgijsku čokoladu za porodicu i najboljeg druga!

Vafl, kao tradicionalni slatkiš, nisam smela da propustim. Pomfrit je nastao u Belgiji, što je za mene, kao ogromnog obožavaoca istog, bila još bitnija stavka na listi. Ali, kako pojesti i vafl i pomfrit za samo dva sata?! Srećom, pored mene je bio neko ko je bio praktičniji. On je uzeo vafl, podelili smo ga i začinili nečim još slađim. Ja sam našla pomfrit koji je postavio visoke standarde za one koje ću kasnije jesti, i sjajno se uklopio uz njegovo pivo.

U Briselu se mešaju duhovi Amsterdama i Pariza. Ljupkiji je od prvog, otmeniji od drugog; kao dete koje je pokupilo najbolje osobine oba roditelja. Lupkala sam potpeticama po kaldrmi, šetala i šetala između pozlaćenih zgrada i debeljuškastih turista. I čitavih mesec dana nisam drugu čokoladu probala. Posle belgijske, ne može drugačije.

4 thoughts on “Razglednica iz Brisela

  1. Ја од Брисела видех само Атомијуми Базилику светог срца, и после као да смо упале у лавиринт, возач нам се не успе изборити са саобраћајем, и после више од сат времена узалудног кружења око центра града дигла је руке и рекла ВРАЋАМО СЕ КУЋИ! 😦

    Свиђа ми се

Оставите одговор

