Razglednica iz Folendama

Sparks je u jednoj knjizi kroz usta glavnog lika rekao Putovati ne znači videti nešto, već doživeti. Pročitala sam tu rečenicu pre desetak dana i iz misli mi je iskočio Folendam.

Priznajem, nelagodno, da nisam bila oduševljena kada sam čula da ćemo obići neko ribarsko mestašce. Kako sam samo progutala svoje misli čim sam izašla iz autobusa! Ako bih birala najlepši sat ovog putovanja, bio bi to onaj proveden ovde.

Sunce i more, čak i u vetrovitoj Holandiji, dobitna su kombinacija. Kućice su minijaturna verzija amsterdamskih, te sam u šetnji neizmerno uživala… Doduše, i u društvu. Mešali su se mirisi soli, haringa i laka sa usidrenih brodića, a ja sam upijala svaki sunčani sekund, da bih mogla da ga izvučem u nekom kasnijem, oblačnom.

2 thoughts on “Razglednica iz Folendama

  1. Хехе, још једно место на коме сам и ја била. Додуше, пре 8 година, кад сам тек упознавала Холандију, па су утиске о самом Фолендаму помутили каснији обиласци других градова. Али, свакако вреди посете! И никад се не треба плашити путовања, ма где да стигнемо. Недавно сам била у Милану, у хостелу који сам резервисала преко нета само зато што је био јефтин, а коментаре бивших гостију прочитала сам тек кад сам се вратила кући. И срећа да их нисам читала раније, јер би ме испрепадали! А у хостелу – сасвим солидно стање. Ко хоће удобност и комфор, увек може да нађе боље место

    Liked by 1 person

  2. Повратни пинг: Za morski avgust – Moji mali svetovi

Оставите одговор

