Još jedna novogodišnja odluka…

… danas donesena, je – na blogu će biti samo magičnih tekstova, kakve sam oduvek želela da pišem! Jedino pravilo je da tekst bude krcat magijom (ok, sem onih koje objavljujem u časopisu, tu sam delimično ograničena), a ako ne bude takav – ne objavljuje se dok ne postane.

Tako. Sada mogu preći na sumiranje godine.

ponosni sam autor fotografije

WP je napravio simpatično poređenje mojih posetilaca i ljudi koji obilaze Luvr, i hvala mu na tome, nasmešio me je i on danas. Ali neću pisati o blogu sada. Nevirtuelna godina bila je mnogo upečatljivija i intenzivnija od blogovske virtuelne. Zaljubljivala sam se i dobro ljubila, ali i pošteno plakala kasnije. Naučila toliko novih stvari. Ispitivala tuđe i svoje granice. Iznova se razočarala. Novinarski napredovala. Na fakultetu stagnirala. Imala usamljenu zimu, razbuđujuće proleće, mladalačko leto, i sumornu jesen. Uvek imala nekog, čak i kada se sve/i okrenu protiv mene. Ili mi tako zadeluje. Jela svašta nešto lepo. Pila svašta nešto. Napisala puno pesama, a premalo priča. Premalo čitala. Previše izlazila. Napunila jednu teglu delićima dobrih stvari koje su mi se dogodile – uspela u tome, iako sam u plavim danima virila u teglu, tražeći osmeh koji ne mogu da nacrtam na licu. Upoznala toliko različitih ljudi, i imala čast da upijam njihove priče.

Pripremila sam 2o15. bucket listu. Pripremila novu, veću teglu. Pripremila brojne planere i čuvare uspomena. Pripremila i dekoraciju koja se može uklopiti u strogi dom u kojem živim. I zakoračila sam, potpuno pripremljena, u jednu bolju godinu. Mora biti bolja, kada sam u prethodnoj toliko grešila (i na tim greškama naučila), a u ovoj idem u Pariz! Piritom je dosta nepozitivnih ljudi ostalo iza kapija stare godine, i, vala, ne puštam ih unutra ponovo.

Pišem o dočeku ove 2o15. godine. Malkice po narudžbini, malkice jer i ja želim da ga pamtim. Kada bude dovoljno magično – čitaćete.

U međuvremenu ću nam poželeti jednu svetlucavu godinu, punu magičnih ljudi i praskavih doživljaja.

5 thoughts on “Još jedna novogodišnja odluka…

Оставите одговор

