S je za… Bulevar!

Danas sam se preselila.

Prvi put.

Odlazak iz roditeljske kuće ne računam, jer sam kad god poželim mogla da krenem i za nepunih sat vremena budem u svom krevetu, pod svojim jorganom, zaštićena od svega. I dešavalo se, zaista, da se spakujem za deset minuta i nenajavljeno zazvonim u pola jedanaest i prepadnem roditelje. Mogu i dalje, naravno. Čemu onda dramatičan uvod? Danas sam se preselila iz jednog doma u drugi.

Juče sam tugaljivo kružila po zimi sa drugaricom, kukala zašto i kako mi već nedostaje Onaj u kojeg sam se plašila da ću se zaljubiti baš u tim poslednjim danima, kukala zašto se sve baš tako moralo završiti, u sebi se opraštala. Ovde sam se ljubila samo zbog Punđe koja je donosila sreću. Ovde sam imala interaktivnu terapiju sa ličnim psihologom – gledanje u sive oblake na ponoćnom nebu. Ovde sam… Previše uspomena, premalo vremena za prisećanje.

Novi pogled. ❤ #new #dorm #window #windowview #view #dormroom

A post shared by Miljana Vidosavljevic (@mojimalisvetovi) on

A danas, kako sam? Kako da se osećam kada završavam ispisivanje jednog poglavlja života, a kraj bi čitaoci jedva pročitali, možda i preskočili?

Nedostaje mi Onaj, naravno. Nedostaje mi tuširanje na suncu. Možda još po neka sitnica.

Ali.

Ja sam se zaljubila!

Nije to ništa čudno za mene. Zaljubljujem se često. I brzo. Zato me uvek treba pitati: u šta, Miljana?

Ovoga puta – u svoj novi život.

Dok sam razgovarala telefonom, šetala sam se iz sobe u sobu. Slagala sam odeću u ormanu po bojama i raspoređivala omiljene sitnice po policama. Ostavila mesta za one koje tek stižu, naravno. Išla tramvajem na predavanje. Vraćala se Krunskom, pamtila lokale u koje ću svratiti narednih dana, nedelja, meseci. Kuckala sa pogledom na divnu zgradu uz osećaj da će mnogo, mnogo dobrih priča biti napisano uz ovaj pogled. I proživljeno.

I nema veze što ne znam gde je prekidač pa ću možda spavati sa uključenim svetlom.

I nema veze što su mi uši otpale od decembarske oštrine.

I nema veze što bi me obaveze pretrpale kada bi se materijalizovale.

Važno je da moje srce ponovo kuca.

7 thoughts on “S je za… Bulevar!

  1. 2 rečenice : ,,Zaljuljena si u svoj novi život“ i ,, Važno je da tvoje srce ponovo kuca“ . Oduševljen. To je to. To ako nije treba, ali ako jeste nek i ostane tvoja vodilja. To treba da bude svačija vodilja za neke nove slike u srcu, nove osmehe na licu, nove pobede u životu! 🙂 Odlično Miki! 🙂

    Свиђа ми се

Оставите одговор

