Jedna lepa polica_1

Imam zbilja magičnu policu, prepunu čudesa. Tu je bezbroj ružičastih škljokičastih snova odmah pored jedne cigarete, uspomene, koju razmišljam da li da čuvam celu ili kao pikavac. Tu su i razglednice, jedna od mene za mene, a ostale od najdražeg druga koji moje sanduče obraduje barem jednom godišnje. I kalendar koji mi čuva lepe dane, i mesec iz Soluna koji svetluca u luckastim noćima. Kugla sa pahuljama koje padaju kada se ista prostrese, ona koju sam priželjkivala godinama a dobila početkom ove, podseti me uvek da se želje uvek ostvaruju, kad god to uvek bilo. Omiljena mi je ipak tegla sa najlepšim uspomenama, koju ću otvoriti poslednjeg dana ove godine, da srećna i nasmešena uđem u novu. Sa ivica police namiguju porukice iz čitaonice i sa časa, slatkiši, ulaznice i vizitkarte, isušeno cveće, kolačići sudbine, autobuske karte…

ponosni sam autor fotografije
2 thoughts on “Jedna lepa polica_1

Оставите одговор

