Avgustovski miljenici

Malo muzike, malo grčkih ukusa, malo nemačkih, malo druženja sa rodbinom, malo druženja sa drugarima, malo učenja, malo mučenja, malo opuštanja, malo rada, malo lenčarenja, malo lepršavosti, malo ćitanja, malo pisanja, malo šetnje po rođenom gradu, malo šetnje po nekom drugom, malo izlazaka, malo ostajanja kod kuće… Svega pomalo.

Miris. Roditelji su u Grčkoj kupovali smokve, a devojka koja je bila za tezgom poklonila im je četiri jaške, nastale ukrštanjem jabuke i kruške (ja sam im kumovala, razume se). Oblik jabuke, koža, ukus i miris kruške. Njuškala sam je danima, duže nego što sam je degustirala.

potpisujem i fotografiju

Sluh. Od kada tebe volim, Bajaga, savršeno izvedeno. Kada sam ga prvi put slušala, otvorio je nastup ovom pesmom. Čula sam je prvi put, a zaplakala sam. Sada je bila jedna od poslednjih, i ponovo fantastično, fantastično emotivno izvedeno.

Ukus. Grčke masline! Slane, mekane i kožaste.

DodirPreživećeš. Uvek preživimo. I jesam, naravno… Za sada.

Vid. Obožavam kada pokazujem svoj grad drugovima koji su rođeni i odrasli negde drugde. Vidim detalje koje inače, u žurbi, preskačem. I zaljubljujem se, iznova i iznova.

Оставите одговор

