100 srećnih dana

potpisujem i fotografiju

Kud svi Turci, tu i Miljana.

Pre tačno sto dana, posle jednog lošeg dana ispunjenog kajanjem, rešila sam da se okušam u izazovu 100 srećnih dana, ili 100 days of happiness. Počela sam da pravim fotografije onoga što bi me usrećilo tog dana, ali, koliko god da volim fotografiju, reči su moje pravo sredstvo izražavanja. Zato sam uzela jednu beležnicu i počela da zapisujem male i velike stvari koje su me radovale. Nekada je bilo teško odlučiti se za jednu sitnicu koja mi je izazvala osmeh i taj blaženi goricavi osećaj sreće, nekada je bilo teško naći nešto lepo u potpuno turobnom danu. Ali, uspela sam. I danas se samo pitam – kako ću zapamtiti te magične momente koji će se odigrati u narednih sto, hiljadu, milion dana, kada sam se konačno izveštila u njihovom hvatanju?

3 thoughts on “100 srećnih dana

Оставите одговор

