Zoološki vrt grada Beograda

Da li ste znate li da ste, dok je Vuk Bojović bio direktor istog, u beogradskom zoo vrtu imali besplatan ulaz jednom godišnje? Da; kada bi vam bio rođendan, uz dokument koji to dokazuje, mogli ste prošetati ovim delom Kalemegdana, a da ne platite ulaz. Mogli ste povesti još jednu osobu sa sobom. Šteta, ova akcija je umrla sa omiljenim direktorom zoološkog vrta naše prestonice.

Saznala sam za ovaj rođendanski poklon zoo vrta pre desetak godina, slučajno, i tada je to postala tradicija u mojoj porodici – kada stigne moj rođendan, majka, sestra i ja sednemo u kupe voza, izađemo kod Vuka, prošetamo do Kalemegdana i kročimo u životinjsko carstvo. Kako sam odrastala, tradicija se izgubila i zoo vrt sam počela da posećujem sa momcima. Ali, uspomene na odlaske sa ženskim delom porodice su ostale.

2014. godine šetala sam sa sestrom. Gotovo mesec dana nismo provele toliko vremena zajedno i prijalo bi mi čak i da je ćutala, ali, naravno da nije. Zabavljala me je duhovitim opaskama i oštroumnim zapažanjima, i znala sam da mi ni sa kim drugim ne bi bilo tako lepo. Dok nas je sunce peklo i dok su pisamca puna želja punile prijemno sanduče mog telefona, nas dve smo pretresale nove doživljaje i nove osobe, merkale zgodne tipove koji su radili u zoo vrtu, gledale njene omiljene foke i tražile moje najdraže vidre. Divila sam se eleganciji žirafe, dok su njoj prasići bili preslatki.

Sam zoo vrt je svake godine sve uređeniji i lepši; poslednji put sam bila 2011. godine i videla se razlika. Bila sam skeptična imajući u vidu nedavne skandale, ali je nostalgija pobedila strah. I rođendanski dan mi je počeo sjajno.

Оставите одговор

