Junski miljenici

Juuun. Omiljeni mesec, naravno. Em mi je rođendan, em postaje toplo. Ovaj jun bio je… Uskomešan. Počeo je zaljubljivanjem, završio se kišnim raspoloženjem, a između – svega! Novih iskustava, dugih i kratkih, par idiota i mnogo više divnih ljudi, iznenađenja i smeh i plakanje i bežanje i neosvrtanje i novi planovi… Život u mesec dana.

Miris. Neka bude miris novina tek pristiglih iz štamparije… Sa mojim člankom unutar njih, razume se.

Sluh. Naravno, svratila sam na Junfest, dva puta – na otvaranje i zatvaranje. Iako sam godinama čekala trenutke slušanja Dženana uživo, na zatvaranju je bilo bolje, iskakala sam se uz Lexington i odrala grlo pevajući i pešačila do doma malkice se švercujući u noćnom autobusu i sledećeg jutra položila dva ispita. Ha!

potpisujem i fotografiju

Ukus. Kad je već rođendanski mesec – neka bude torta. Hladna i voćna i sočna i mmmm…

Dodir. Ne zahvaljuj se, moraš da imaš najbolji rođendan na svetu. I imala sam. I hvala.

Vid. Tufnasta lepotica (ili lepotan?). Najelegantnije biće u zoo vrtu.

Оставите одговор

