Rođendan_22

Toliko me je divnih stvari obradovalo u ovih par dana, i toliko se ljudi potrudilo da bude tako, da ne samo da sam napunila baterije pozitivnom energijom, već sam napunila još mnogo baterija, za kišne dane. Dakle, najblistavija 22 momenta:

* pesmica i domska torta sa 22 svećice u ponoć

* narandžasti smajli balon ispunjen helijumom

* osvojena knjiga omiljenog pisca

* otac koji zove majku da pita da li ću i za rođendan biti kod kuće, i kada čuje da neću, u povratku sa posla kupi tortu

* pismo koje ću otvoriti 2024. godine napisano sa danom zakašnjenja

* prvo pismo-čestitka sa izgorelim ivicama koje sam dobila

* 21 krem bananica i 1 kolačić sreće

* motivišućeutešnosavetodavni razgovor sa drugom kojeg dugo nisam videla

* nirvana u pletenoj ljuljašci

* čokoladice od koleginica kojima sam prethodnih meseci uredno uručivala po jednu, sa mačnicom, za rođendan

* žirafa koja me je liznula po zadnjici

* biljka sa kojom ću da pričam u retkim, retkim solo trenucima

* više od 24h provedenih sa sestrom

* ostavljanje poljupčića na mojoj fejsbuk slici kiss me, it’s my birthday umesto pisanja srećan rođendan na zidu

* pravi poljupci, od očekivanih i krajnje neočekivanih osoba

* pano od stirodura i najdraže fotografije sa cimerkama i docimerkama

* želje na post-it papirićima

* dobra i uspešna žurka

* pretresanje utisaka i biranje najlepših fotografija

* sve te sms čestitke, jer, uvek su ličnije od onih na fejsu

* kruna koju nisam skidala celog dana

* elegantan poklon od najboljeg druga

slatko ponoćno iznenađenje (potpisujem i fotografiju)
4 thoughts on “Rođendan_22

Оставите одговор

