Omiljeni stihovi iz pesama grupe Silente

Kada pričam o pesmama, i onome što mi se u njima dopada, istaknem jednu od tri stvari: tekst, muziku ili glas. Grupa Silente i muzika koju stvara spada u onaj mali deo Venovog dijagrama – presek sva tri skupa. Jedina su grupa čiji sam ceo album odslušala u jednom dahu, iste večeri u kojoj sam ih otkrila, i jedini je album koji sam skinula i ubacila u telefon. Evo stihova koji mi se najviše sviđaju, koji su me najviše dotakli, koje najčešće pevušim.

* oči mi se znoje
kad živiš za jednog
a umireš za dvoje *

* odavno sam mogla poći
al’ ne čekam ja bilo koga *

* oprosti što ti ovo radim
 …
ti si sve što tako želim
i sve što mi ne treba *

* letjeli smo koliko smo mogli da ne padnemo
sunce je pržilo besjajno
padali smo koliko smo mogli da poletimo
noć je obasjala besramno *

* kako da se zaljubim, a bez da te zamrzim
biraj riječi mudro bez da odgovoriš
kako da te zamrzim, a bez da se zaljubim
mene pamti, druge broji dok ne odbrojiš *

* daj mi smisla da pogodim pravo vrijeme
da l’ je sada u redu, da te volim
da te povrijedim, il’ da mi oprostiš *

* da me podsjeti
da zapamtim da i svila
kožu nadraži *

* ne primjetiš
koliko je glasno
dok sve ne zašuti *

* da me podsjeti
što te manje svijeta voli
to je lakše otići *

* skupile se noćne vile
da mi želju ispune *

* još me vrebaju
zaspati mi ne daju
nema sna
ne večeras *

* nestajem i ovaj put
ali znam da ima mjesta u srcu tvom
zato molim se vjetru i cestama
da me ne vode od tebe
još samo ovaj put *

* vrijeme je da vrijeme stane *

* Sunce vrijeđa noćne ptice *

* sve mi uzmi, ostavi sitnice *

* nisu moji snovi tvrdjave od pijeska *

* ma nek rade štogod hoće
ja ne odlazim bez pljeska *

* šutim i po potrebi mijenjam boju očiju *

* moja put sve je više kao put kameleona
nekad crna, nekad crvena *

* ti vladaj zrakom
ja ću vladati zemljom
nađemo se negdje u sredini
nađemo se gde se nađu
tvoje noći i moje zore
nađemo se kako kažu
nije nebo, a nije ni more *

* priznajem kriv sam
za nered u tvojim ocima *

* u tvojim ruskim piscima
trazis meni dostojna *

* ti spavaj nebom
ja ću divljati svijetom
nađemo se negdje u sredini
nađemo se gdje se nađu
tvoji oblaci i moje gore *

*znam da me voliš
da si dobra
i da patiš i da pamtiš
ali, molim te, zapiši *

* traži što ti pripada
jer ja samo to i dajem *

*duša praznija od džepova *

*ima većih stvari od života *

* bolje spali sve što voliš
jer ja samo to i uzimam *

* kao breme
kad ne letiš krila samo smetaju *

* dragi, vjerujem u sve
u čitače sudbine,
čarolije i magije
sve te silne bogove,
ali ne i u tebe *

* ja te sanjam dok sam budan
 ali ne zamjeri svijetu
 on nije naviko na čuda *

* sanjam pjesme što pišu poludjeli prsti *

* al’ neke snove ne smijem sanjati *

* probajmo još jednom
zubima se za me drži *

* jednom je svijet na kocki
pa nek bude što god bude *

 * još jednom da te vidim
još ti jednu boru stvorim
još ti jednom slomim srce
pa ti kažem da te volim *

 * još jednom da te nađem
na dnu mora kako goriš
stoti put da isto kažem
stoti puta još se bojim *

* ti si nešto poput mraka
što te više imam
to te slabije vidim
što te više imam
ti si nešto poput noći
što te dulje čekam
to ćeš kasnije doći *

* i sve te tvoje hladne riječi
 su tako toplo zvučale *

* povuci mi tlo pod nogama *

* što nam malo smrti može? *

* premda rane još ni nema
 sol je već u rukama *

* nebo mi objasni za tren
 još si moja, još sam njen *

* al’ noćas ona nije ona
(netko joj čuči ispod kože) *

izvor: google
izvor: google

Imena pesama

Na istom mjestu

Morski ljudi, morske žene

Zaboravi nas

Svila

I ovaj put

Ne gledaj me kao da sam

Terca na tišinu

Molim te, zapiši

Dragi vjerujem u sve

Lovac na čudesa

Zimzelen

Još jednom

Noćas ona nije ona

5 thoughts on “Omiljeni stihovi iz pesama grupe Silente

  1. Prva pesma grupe Silente koju sam čula bila je Terca na tišinu, pa mi je svaki stih te pesme nekako posebno drag. 🙂 Ali ipak me najviše pogode stihovi: … Godinama ovo radim, dočekala tri Godoa. Odavno sam mogla poći, al ne čekam ja bilo koga… i … Ti si nešto poput noći, što te dulje čekam, to ćeš kasnije doći… 🙂 Ali ceo album je zaista divan, pravo su osveženje na muzičkoj sceni regiona. 🙂

    Свиђа ми се

  2. Hvala na ovom postu, baš sam bio u fazonu, kako vrtim MVP, One republic, Maroon 5 u krug recimo, kako nema neka nova grupa?. Te stoga, baš sam oduševljen. Terca na tišinu je lepa, i ima još para, ali meni je omiljena i na repitu i juče i danas non stop pesma: ,, Ne gledaj me kao da sam“ ….ej pa nisu moji snovi tvrdjave od peska,, ma nek´ rade štogod hoće ,ja ne odlazim bez pljeska“ . :)))

    Свиђа ми се

  3. Повратни пинг: Za fantastičniji jun | Moji mali svetovi

Оставите одговор

