Šarena rođendanska čestitka

M, hvala za sliku. i iznenađenje.

Kada sam bila mala, rođendan sam slavila i po tri dana; dok svi rođaci i prijatelji dođu. Ove godine slaviću dva; prvi ću provesti sa prijateljima, a drugi na svečanom porodičnom ručku, kada će biti posluženo moje omiljeno jelo – žablji bataci. Ovde, na blogu, ceo mesec biće slavljenički, i baš zato je ovomesečno iznenađenje ono koje sam doživela pre nešto manje od godinu dana.

Drugarica sa kojom sam bila izrazito bliska i sa kojom sam izrazito mnogo reči razmenila rešila je da smanji kilometre koji nas razdvajaju šaljući mi originalnu čestitku – sliku svega što mi želi. I zaista, sve se ostvarilo, ali nije bitno to, niti je bitno što mi zbog lošeg saobraćaja MMS nije stigao i sliku sam dobila sa par dana zakašnjenja… Bitan je trud.

Dakle, ako niste vični crtkanju i kreiranju čestitke na računaru, hemijske raznih boja u ruke i izlijte svoju kreativnost na parčetu papira! Posle to samo uslikate, i pošaljete, i obradujete dragu osobu.

2 thoughts on “Šarena rođendanska čestitka

Оставите одговор

