Aprilski miljenici

Znala sam da će april biti čaroban. Toliko spontanosti da kao da nije moj život u pitanju. Ali, sviđa mi se što takav postaje, i dosta tih spontanih stvari će ostati upamćeno kao lepa iskustva.

Miris. Miris jagoda, definitivno. Jedne godine sam prve jagode jela u Parizu i to je ostala jedna od upečatljivijih uspomena. Ove godine, naravno, probala sam ih u domu. Bile su veštačko ogromne, ali i dovoljno slatke da ih pojedem bez šećera.

Sluh. Ne može niko drugi zauzeti muzičko mesto ovog meseca do Romea Santosa i njegove pesme Propuesta indecente. Ne samo da sam se zaljubila na prvo slušanje (i gledanje spota, priznajem), već me asocira na neke lepe momente. Na primer, na prve korake karipskih plesova koje sam ovog meseca naučila i, ponovo, zaljubljivanje u jedan od njih.

Ukus. Da li mojim venama možda teče čaj? Samo neke čajeve spominjem u Miljenicima. Probala sam svašta lepo ovog meseca, ali ja ću izdvojiti čaj Granny’s Finest. Em je ljubičast, em jeTeekanne. Zašto toliko naginjem ovom proizvođaču, ne znam. Prvi njihov čaj koji sam probala bio je neki afrički, previše aromatičan za moja neuvežbana nepca. Bio je to period kada smo dečko i ja stalno kupovali neke čajeve i razmenjivali kesice; više od dvadeset kutija je te zime otišlo. A ove, pila sam i po nekoliko čajeva na dan, prosipala ih po ćebetu i sebi ispred čitaonice, ali mislim da nijedan neću zapamtiti kao ovaj ljubičast, čaj koji me je od januara čekao i konačno je popijen jednog kišnog podneva u pritajnom ambijentu i prijatnom društvu.

Dodir. Toliko razgovora sa toliko ljudi, i novih i već poznatih po svojim izjavama! Izdvojiću reči kojima sam se najviše obradovala, reči jedne divne i smotane osobe. Ti si sva puna nekih čudesa. Nema lepšeg komplimenta.

potpisujem i fotografiju

Vid. Nisam mnogo fotkala ovog meseca. Zato evo najlepšeg jajeta koje sam ove godine dobila. Ako sam dobro shvatila, šare su nastale uz kombinaciju lukovine i čaja od hibiskusa (kako je u prethodnom delu spomenuta draga osoba rekla kada je to čula ,,to je neki tvoj čovek čim je kuvao u čaju“). Izjašnjavam se kao agnostik, i dva dana su posebno iritantna kada ne pripadate vodećoj religiji – Božić i Uskrs. Zbog silnih poruka i čestitki koje stižu. Poštujem one koji poštuju mene i zaobiđu me u sms saobraćaju. Ali opet, slaba sam na svaku vrstu pažnje, pa čak i tu, pa tako onima koji mi čestitaju odgovorim.

2 thoughts on “Aprilski miljenici

  1. Ovo je jedan tekst baš bogat nekim toplim osećanjima koja se kriju iza sitnica. I prnađoh se u skoro svima! Poslušala sam pesmu- divna je! (mnogo volim plesne ritmove) i čaj- u poslednje vreme ga često pijem. Ako nisi/niste probali mlečni olong – toplo bih ga preporučila- mene je fascinirao! I bio bi kao šlag na ovu tvoju magiju i nežnost 🙂

    Свиђа ми се

Оставите одговор

