Martovski miljenici

Mart. Šarene starke, šarene misli, šareni izlasci, šarene reči, šareni ljudi.

Miris. Obožavam uličicom kojom koračam kada kasnim na fakultet – Gavrila Principa. Atmosfera, kuće, bombondžinica. Jednog jutra, trčala sam na ispit, i prvi put osetila miris ratluka. Prvi put sam prošla u vreme kada ga prave.  Obožavam njihov ratluk, i kupujem ga majci za rođendan. Setila sam se trenutaka kada porodično uživamo, upoređujemo ukuse ili ćutimo dok se ratluk topi na našim jezicima. Setila sam se i reportaže koja me je toliko inspirisala da sam napisala priču, prvu priču koju sam videla odštampanu, i naravno, da pronađem tu magičnu bombondžinicu.

Sluh. Postoji pesma koja jako utiče na mene, i trominutni događaj ovog meseca prikačen uz tu pesmu, doduše, protezalo se to i pre i posle događaja… Pesma koja me jako pogađa od prvog trena kada sam je čula, a sada je postala sinonim za nešto divno, i, još bitnije, nekog. Nađi novu ljubav, Saša Matić.

Ukus. Pomfrit iz McDonald’s-a. Najsavršeniji na svetu. Kada sam prvi put išla u Španiju, kao i svi turisti, držala sam se restorana koji je proveren. Pa čak i u restoranu hotela sam uvek uzimala stari, dobri pomfrit. Naredne godine sam se posvetila svim mogućim i nemogućim španskim specijalitetima, najčešće morskim, ali moja porodica me do dana današnjeg zeza da samo pomfrit jedem.

Dodir. Sa toliko ljudi sam pričala ovog meseca… Ali, neka reči meseca budu one koje mi je pročitala osoba koja me najviše voli – The problem is not the problem, the problem is your attitude about the problem.

potpisujem i fotografiju (ali ne i grafit)

Vid. Reči nažvrljane markerom koje sam ugledala kroz prozor autobusa, i par dana kasnije se vratila da ih ovekovečim u fotografiji. Želim da verujem da je nepoznati autor osokolio barem jednu osobu i izazvao barem jedan poljubac… I da se nadam da će deljenje slike učiniti isto.

3 thoughts on “Martovski miljenici

  1. Колико бих ја људи пољубила кад би сутра требало думрем 😀

    А та песма Саше Матића и мени се једном увукла у мозак, у мисли, под кожу, слушала сам је данима, и престала кад ми је била најлепша, и зато и сад увек волим да је слушам. Без неког посебног разлога.

    Свиђа ми се

    1. Kreni redom. 😀 I ja sam imala više kandidata kada sam videla sliku prvi put, sada se izbor opasno suzio…

      Ja je slušam kada sam tužna i imam potrebu da se dodatno ubijem u pojam. Što, srećom, nije tako često. 🙂 Ali mnogo češće je neplanirano čujem, još je prilično popularna, pa onda reagujem na raznorazne načine.

      Свиђа ми се

Оставите одговор

