Poklon za hemičare

ponosni sam autor fotografije

Naletela sam na simpatičnu sličicu nedavno, i rešila da slične čestitke napravim i sama sestri i dečku. Originalnu sliku možete videti ovde. Nikotin i alkohol sam zaobišla, ali, imaju oni druge poroke – kafu i čokoladu! Pritom, imaju veze i sa hemijom – ona sprema prijemni, on ima gomilu hemijskih predmeta.

Priprema je veoma jednostavna. Ovo svetloplavo je karton, ovo rozo je papir. Crnom hemijskom sam precrtala hemijske formule, prevela tekst, probušila onim-bušačem-kojem-ne-znam-ime, i karton i papir povezala ukrasnom tračicom koju sam skinula sa neke mašne.

Naravno, preporuka je da uz čestitkicu dodate čokoladicu/kesicu instant kafe.

Оставите одговор

