Januarski miljenici

Svakog meseca izdvojiću pet detalja koji su uticali na mojih pet čula. Biće tu pesma za čulo sluha, miris i ukus ne treba dodatno objašnjavati, za vid ubaciću najlepšu fotografiju koju sam tog meseca napravila. Dodir mi je malo zadao muke, ali se snađoh – ubaciću najupečatljivu rečenicu koju sam čula, onu koja me je dotakla. Evo mog Januara.

Miris. Najlepši miris koji sam osetila bio je miris čaja koji sam dobila od drugarice, Mint & Honey, Teekanne. Zarazila sam sve oko sebe oduševljenošću. I čajem. Napunila sam njime svoja jutra u domu.

Sluh. Mnogo pesama ovog meseca, ali najveći utisak ostavila je Change the world, Eric Clapton. Kada prvi put pesmu čujete uživo, nema šanse da vam se original posle dopadne. Zato je ni ne slušam. Prisećam se.

potpisujem i fotografiju

Ukus. Opet čaj! Ovoga puta, čaj od mandarine. Ne znam ko je proizvođač, ali znam da je bio savršen dodatak jednoj divnoj večeri, toploj i prazničnoj…

Dodir. Samo si zaboravila da si puna osmeha. Jedna od najboljih rečenica za orospoložavanje ikada. Volim kada u malo reči stane mnogo.

Vid. Nije to pravi januar bez snega, zar ne? Nisam pratila staze i išla sam tamo gde ih nema, ostavljajući tragove za sobom.

8 thoughts on “Januarski miljenici

    1. To je, inače, moje omiljeno mestašce. Jedan čovek ga je održavao i sadio razno cveće posle smrti svoje žene… A kada je i on umro, sve je uvenulo i propalo. Ja i dalje dolazim, iako ne liči više ni na šta… Vidim ono što je nekada tu bilo. 🙂

      Свиђа ми се

Оставите одговор

