52 razloga zbog kojih te volim

Ideju sam pronašla na internetu, ali sam je prilagodila i nadogradila. Srž: uzeti špil karata i na svakoj od 52 karte ispisati razlog zbog kojeg nekoga volite.

potpisujem i fotografiju

Ja sam na crvenim papirima ispisala razloge i zalepila papiriće na karte. Karte sam probušila i provukla lančić (ili kako se već zove) kroz rupe atako da mogu lepo da se ,,listaju“. Možete probušiti rupice i dole, pa nešto nalik mini knjizi. Eksperimentišite, igrajte se, isprobavajte.

Najveća muka mi je bila – kako zapakovati karte. Uzela sam kartonsku kutijicu i ukrasila je. Na četiri zida kutije ispisala sam rečenice u kojima se spominju znaci karata. Kod herca i karoa slova su bila crvena, a srculenca i dijamanti oko slova bili su crni. Kod trefa i pika uradila sam suprotno.

potpisujem i fotografiju

Ovako to zvuči:

S, hvala za fotografiju

Iako svi imaju PIK na mene,

ti imaš HERCa da me voliš.

UTREFila nas ova ljubav,

udobna kao tvoje KARO košulje.

Evo i ideje moje drugarice Simone, koja je to ranije napravila. Ona je direktno na kartama pisala razloge, a za te iste karte napravila kutijicu.

11 thoughts on “52 razloga zbog kojih te volim

Оставите одговор

