Kako sačuvati uspomene

Evo poklona koji je bio planiran za prvu godišnjicu, pa zbog ispita nisam uspela da ga završim, pa sam ga pomerila na drugu godišnjicu i ponovo nisam uspela da ga završim a onda sam naterala sebe da prestanem da odlažem i konačno obradujem dečka super pokonom.

potpisujem i fotografiju

Prvobitna ideja bila je da kupim šarene kartone i izlepim ih ulaznicama sa predstava i koncerata koje smo posetili, našim fotografijama, ispišem neke impresije koje smo delili, dogodovštine koje su nam se dogodile itd, a onda papire probušim i uvučem ih u lepi registrator. Pošto se period koji je poklon pokrivao protegao sa jedne godine na par meseci više od dve, izbacila sam fotografije. Nisam mogla ni da pronađem odgovarajući registrator, ili su bili dečiji ili poslovni, pa sam kupila jednu od onih plastičnih fascikli sa umetnutim providnim folijama. Izgleda hladno, ali će barem bolje očuvati i sačuvati uspomene koje sam opisala, tešila sam se. Evo kako je to spolja izgledalo – krajnje dosadno. Uopšte se ne da naslutiti koliko je truda i vremena uloženo u pripremanje. Inače, na tom plavom papiru piše Prvih 810 dana naše veze. Izvinjavam se zbog loših fotografija. U poslednji čas sam završavala poklon pa nisam ni stigla da ga uslikam.

potpisujem i fotografiju

Sem ulaznica, čega još ima u albumu? Raznih članaka, prospekata koje smo dobijali na izložbama, papirnih sitnica sa putovanja, kesica šećera iz kafića u kojima smo bili (bez šećera, naravno)… Jedno vreme smo bili opsednuti čajevima i stalno smo kupovali nove vrste, a onda razmenjivali kesice. Sačuvala sam te kesice i polepila i njih. To su mi dve omiljene stranice.

Trudila sam se da opišem, ili barem spomenem što više stvari koje smo preživeli i proživeli zajedno. Važne trenutke, letovanja, sitnice… Sve čega sam mogla da se setim dobilo je svoje mestašce u ovom čuvaru uspomena.

Šta je potrebno za pripremu ovog poklona? Osim materijala neophodan je stolkerski gen (eng. stalker – proganjač) – morate prikupiti sve te stvarčice a da ne bude sumnjivo. Ja sam dečku rekla da volim da lepim naše ulaznice u paru, ili bih mu rekla da sam svoju izgubila i zamolila ga da mi da njegovu… I progutao je to. Takođe, potrebni su vam debeli živci i dosta strpljenja. Ali, kome god da ovo pripremate – dečku, mužu, drugarici, kumi, sestri, detetu, sebi – isplatiće se. Lepo izgleda i savršeno je za čuvanje uspomena.

potpisujem i fotografiju
6 thoughts on “Kako sačuvati uspomene

  1. Имаш веома креативне идеје… Ја сам, раније, поклањала песме посвећене тој особи (наравно, упаковано на интересантан начин), а улазнице и сличне успомене чувамо у албумима које радо волимо погледати и сетити се…

    Свиђа ми се

Оставите одговор

