Pokloni za goste

ponosni sam autor fotografije

Od prošlog rođendana rešila sam da i ja gostima nešto poklonim kada me počastvuju svojim prisustvom. Uradila sam to i ove godine, a primenila sam to i na sestrinoj zabavi pod maskama o kojoj sam i više nego detaljno pisala nedavno.

ponosni sam autor fotografije

1. Uzela sam ljubičast karton, isekla ga prvo na odrećen broj delova pa ga oblikovala vijugavo i namerno neravnomerno. Na internetu sam pronašla neke lepe citate, ispisala ih na kartončićima i potpisala se. Onda sam uvila kartončiće i uvezala ih rozim tračicama (skinutom sa neke mašne). Ivice tih tračica dodatno sam uvila makazama (kao što to rade u cvećarama kada pripremaju aranžmane). Svako je izvukao jednu ljubičastu rolnicu, i svakom je citat baš legao. Moj je ostao poslednji i, verovali ili ne, bio je upravo onaj koji mi se najviše dopao.

izvor: pinterest
ponosni sam autor fotografije

2. Pred sledeći rođendan našla sam ovu sliku na internetu, i rešila da goste obradujem papirnatim kolačićima sudbine. Imate uputstvo na prvoj slici i moj kolačić na drugoj. Ponovo sam ih pravila od kartona u boji, citat je ispisan na papiru u boji, ali moram reći da se karton prilično teško savija. Sumnjam da ću ponovo primeniti ovu ideju. Ali eto, ponovo sam izvukla citat koji mi se najviše dopao. Slučajnost ili sudbina… Ili moć namere.

ponosni sam autor fotografije

3. Na maskenžuru su gosti na ulazu dobili hrpu 3D sličica štrumfova, pa su birali i pogađali koji slavljenicu podseća na njih. Iza je bila ispisana porukica od slavljenice, tj. želja, kao što se može videti na dole navedenom primeru. Ideja je bila i da stavimo kartice na sto, umesto kartica sa imenom. Ali eto, opredelile smo se za prvu varijantu.

2 thoughts on “Pokloni za goste

Оставите одговор

