Maskenbal i zanimljivi detalji za zabave

ponosni sam autor fotografije

Na ulazu su goste dočekale čašice pune plavog likera od pomorandže, slatkastog i ne previše jakog, ali svakako veoma efektnog izgleda. Sve čašice su bile drugačije. Gost bi nazdravio sa ostalima kada bi stigao, i na eks ispio liker.

ponosni sam autor fotografije

Napravila sam tri vrste sendvičića; mediteranski, klasični i urnebesni. Za sva tri bio mi je potreban hleb, tanko isečena šunka i kockica kačkavalja, dok su se namaz i dodatak razlikovali od vrste do vrste. Za klasične sendviče koristila sam pavlaku i kolutić kiselog krastavca, za mediteranski preliv od belog luka (kupovni) i masline, a za urnebesni ljuti preliv (ponovno kupovni) i kockicu crvene paprike. Čačkalicama sam fiksirala sve te dodatke.

Spremila sam i krekere, u obliku četiri znaka koji se nalaze na kartama. One u obliku trefa i pika ,,zacrnila“ sam kimom (prethodno su bili namazani žumancetom), a one u obliku herca i pika sam samo premazala kečapom.

ponosni sam autor fotografije

Osim čizkejka, imali smo i puslice iz Zemlje čuda, kako smo ih krstili. U smesu za puslice dodali smo boje za kolače, a najlepše puslice bile su baš one koje su nastale kada smo u špric ubacivali novu boju, zato što su bile šarene. Uistinu su izgledale prilično magično, a gosti su ostali bez daha kada su ih videli.

ponosni sam autor fotografije

Kao što se može videti na drugoj i na četvrtoj sličici, imali smo zelene kartice sa imenima, koje su bile postavljene na salvetama koje su, opet, bile na tanjirima. Ako pokušavate da napravite blago elegantnu žurku (zbog maski koje su bile obavezne morala sam prilagoditi i enterijer), nemojte preterivati sa bojama, posebno ne sa prešarenim salvetama.

Druga sitnica koju sam dodala bio je ,,pićovnik“, tj. karta pića. Nisam je uslikala posebno, ali se može videti njen deo u donjem desnom uglu poslednje slike. Kao podlogu sam koristila isti zeleni karton koji je poslužio i za kartice sa imenima, a sama imena koktela odštampala sam na plavom papiru. I imena su bila zanimljiva; umesto da napišem bambus, đus vodka itd., napisala sam imena nekih Bondovih filmova (slavljenica je veliki obožavalac ovih filmova). Gosti ne bi ni znali šta naručili dok nisu popili prvi gutljaj, a neki čak ni tada. Čak i kad su gosti želeli nešto bezalkoholno, dobijali su to u čašama za koktele. Da, morala sam češće da dopunjujem čaše, ali je mnogo lepše izgedalo.

5 thoughts on “Maskenbal i zanimljivi detalji za zabave

  1. Повратни пинг: Pokloni za goste | Moji mali svetovi
  2. Повратни пинг: 9 – omiljeni recept | Moji mali svetovi

Оставите одговор

