O planiranju iznenađenja

Kada nekome pripremate iznenađenje, važno je pripaziti na par stvari. Sve te stvari svode se na jednu – da osoba koju želite da iznenadite ne prozre vaš plan.

Najbitnije je, za početak, dobro sakriti sve materijalne dokaze koji bi mogli otkriti vaše namere. Sledeće je veoma visok nivo koncentracije; uvek morate biti na oprezu i paziti šta pričate, da vam ne bi izletelo nešto što će vas odati. Ako iznenađenje, pak, uključuje ljude koji će se neplanirano pojaviti, sve postaje višestruko komplikovanije…

Ljude morate obavestiti preko telefona ili društvanih mreža, što znači konstantan oprez kada je ostavljanje uključenog fejsa ili samog telefona u pitanju. Tu je i konstantno trzanje na svaki zvuk ove dve naprave, telefona i računara, kao i neprekidno brisanje poruka, za svaki slučaj. Još teži je zadatak uopšte UBEDITI ljude da se potrude i urade ono što se od njih očekuje, a da pritom i njima ne izleti da se iznenađenje sprema.

Organizovala sam dva izenenađenja svojoj sestri ove godine. Prvo je bilo za njeno matursko veče. Nije zvala gotovo nikog da je isprati, a i oni koje jeste su imali opravdane razloge zašto ne mogu da dođu. Zapravo, ja sam im rekla da smisle nešto ali da ipak dođu. Ovo iznenađenje gotovo da nije uspelo. Jedna drugarica se uspavala, par njih takođe nije došlo, jedna je i rekla da će doći (namerno mi je terala kontru), bilo je očekivano da će je i moj dečko ispratiti iako je rekao da neće… Ali, bila je tu jedna drugarica i ona je uspela da slaže i da dovoljno iznenadi moju sestru i ulepša joj veče. Hvala Sanja, najbolja si.

Sledeće iznenađenje bilo je za pet meseci, kada je slavila rođendan. Želela je da organizuje maskenbal, pošto je rođendan blizu Noći veštica, ali svi gosti su počeli da bojkotuju. Na kraju se naljutila i maskenbal otkazala, ali sam ja iste večeri u jednoj poruci okupila sve goste i rekla ima da kupe maske kod Kineza, da nisu skupe a da će biti efektne, maske nalik na venecijanske. Zapanjujuće za mene je bilo što su svi uspeli da kupe maske, ne izbrbljaju se i nose ih (kako ko, doduše) cele noći. Izraz lica moje sestre kada je videla prvu gošću sa maskom, a onda se vratila u dnevnu sobu i videla da su i oni koji su došli ranije da nam pomognu sa sendvičima u međuvremenu navukli maske… Neprocenjiv. I, hvala svima. Evo sličica sa ta dva događaja, a u ovde imate još koju sličicu sa rođendana, jer je bilo mnogo zanimljivih detalja koji bi vas mogli inspirisati za neku vašu zabavu.

ponosni sam autor fotografije
Оставите одговор

