Ljubav na daljinu

potpisujem i fotografiju

Čak i kada je osoba koju volite daleko, možete joj ulepšati dan, pa čak i nedelju. Dovoljno je da imate njenu adresu i mnogo, mnogo šarenih papirića.

Drugarici je bio rođendan. Na papirićima/kartončićima sam ispisala prvo uvod kojeg se sećam iz jednog spomenara, život ima onakav smisao kakav nam naša duša da… zato ti svoj oboj najlepšim bojama, a onda sam ispisala ono što joj želim. Probušila sam želje i svezala ih tračicom. Ubacila sam ih u koverat (naravno, zeleni, pošto je to omiljena boja dotične osobe) i… Otišla na more.

Nije mi bio prvi put da, dok sam na moru, ljudima stižu pisma od mene. Jednom mom dečku su tako stigla tri pisma dok sam se ja brčkala u Grčkoj. Ključ ove enigme prilično je jednostavan – imati osobu na koju se možete osloniti. Tada sam ostavila drugarici pisma i novac za markice, kao i raspored kojeg dana koje pismo da pošalje. Sada, četiri godine kasnije, kupila sam markicu i sama je zalepila na kovertu, a sestri samo dala instrukcije kog dana da pismo ubaci u sanduče ispred Pošte.

Ako iznenađenje šaljete nekome u Srbiji, biće potrebno dva dana da stigne. Znači, pošaljete u utorak, stigne u četvrtak. Malo je nezgodno ako želite da stigne u ponedeljak ili utorak, ali ja sam se snašla: za ponedeljak ubacujem pismo u petak, a za utorak – u subotu.

Znajte, svako će se pet puta više obradovati fotografiji, čestitki ili pismu koje stignu u sanduče ispred kuće, a ne u ono elektronsko.

2 thoughts on “Ljubav na daljinu

Оставите одговор

