Poklon inspirisan biserima i Odri Hepbern

ponosni sam autor fotografije

Postoje dve stvar koje će uvek biti elegantne, kakva god da je trenutna moda. Crno-bele kombinacije i biseri. Upravo to su bila dva dela mog poklona. Drugarica je veliki obožavalac Odri Hepbern i neopisivo joj se divi. Ja sam na internetu pronašla citat sa slikom, a u prodavnici crno-beli ram. Sliku sam prilagodila dimenzijama rama, odštampala je i ubacila u ram. Ono što sam prekasno spazila bila je knjiga ,,Doručak kod Tifanija“. Možete dodati i knjigu poklonu, ili, pak, filmove. Jedan ili više, narezane ili kupljene. Naravno, ako ih režete, pripremite omot za cd na isti način na koji ste i sliku za ram – nađite na internetu, prilagodite, odštampajte.

ponosni sam autor fotografije

Drugi deo poklona bio je biserni. Nekim čudnim spletom sudbine, otvorila sam jedan od brojnih nepročitanih miejlova. Inboks mi je bio pun ponuda kojekakvih kupona sa kojima ostvarujem popuste na sve, od hrane preko kozmetičkih usluga pa do… Bisera u školjci. Upravo tako. Ponuda mi se toliko dopala da sam želela da uzmem jednu kutiju i za sebe. U kutiji se dobije konzerva sa vodom i školjkom u kojoj je biser. Otvorite konzervu, otvorite školjku, izvadite biser i ubacite ga u privezak na lančiću koji je takođe u kutiji. Biser se onda nalazi u žičanom privesku, u svom malom kavezu. Ne sećam se, možda behu i srebrni taj privezak i taj lančić. U svakom slučaju, čak i da vam se ova ideja ne dopada ili ne možete pronaći ovu kutiju, bilo šta biserno će poslužiti, nebitno da li su biseri pravi ili ne.

izvor: google

Možete odabrati neki citat Koko Šanel ako ne volite Odri, i ona važi za jednu od najvećih ikona stila. Takođe, umesto odštampanog citata, možete uraditi neku zajedničku sliku sa tom drugaricom, sestrom, mamom, devojkom… Koga god da iznenađujete. Odaberite neku elegantnu, odnesite je kod fotografa i uradite je u crno-beloj boji. Uvek je lepše fotografiju uraditi na staromodan način, nego odštampati sliku iz aparata na štampaču prikačenom na računar.

Оставите одговор

