Orbit privesci

ponosni sam autor fotografije

Možda ste primetili u radnjama ili supermarketima sledeći marketinški trik: kupite tri pakovanja orbit žvaka, dobijete privezak i još šansu da osvojite neki telefon. Što se mene tiče, sasvim su dovoljni bili privesci. Sve sam ih kupila i podelila po kući, ali… Na kreativan način.

Kao što vidite, možete kupiti kafu, kolač, sendvič i/li krofnu. A evo dve verzije iznenađenja.

Prva je da privezak ,,servirate“ uz ono što predstavlja. Napravite sendvič dragom i stavite privezak pored, kupite krofnu detetu i obradujete ga i priveskom… Ili skuvate kafu, kao što sam ja sestri. Obožava kafu, od ovih likova joj se u reklami najviše dopala ta čaša kafe koja izvuče slamku i njome preti da će izudarati Antonija Banderasa. Ova desna šolja je njena omiljena. Leva je neki klasičniji predlog za dekoraciju.

ponosni sam autor fotografije

Drugi predlog je da privezak, jednostavno, ostavite na vidljivom mestu i iznenadite voljenu osobu. Na primer, mojoj majci se krofna jako dopala, a nigde se više nije mogla pronaći. Tražili smo je svi i gledali smo u svim mogućim prodavnicama, ali, pronašao ju je otac. Ostavio je krofnu na majčinom jastuku i rekao je da će on uključiti mašinu a da ona ode da namesti krevet. Naravno, majka se oduševila kada je kročila u sobu, a ja sam shvatila na koga sam povukla osećaj za pravljenje predstava.

2 thoughts on “Orbit privesci

Оставите одговор

