Ostavljanje poruka po gradu

Nisam imala nikakvu ideju šta da dečku sa kojim se nepuna tri meseca viđam kupim za rođendan. Pretraživala sam internet u potrazi za nekim savršenim poklonom i fantastičnom idejom, ali nisam ih baš mogla primeniti, ili mi se nisu dopale. Ipak, oduvek mi se sviđala ideja o ostavljanju poruka za voljenu osobu po gradu, poruka koje on mora da prati da bi na kraju došao do mene. Znala sam u kakvom društvu živimo – teško da bih mogla da ostavim poruke zakačene za neko drvo u parku ili da zamolim ljude iz nekog kafića da mu daju kada dođe, pa sam ideju modifikovala i uspešno primenila. Rezultat? Dečko se obezglavio od sreće. Nije mogao da prestane da se smeši i da me ljubi i da se zahvaljuje, govoreći da mu je to najbolji poklon ikada. Iako je pokisao, iako se mokar šetao po gradu i vrteo u krug sat vremena. Pa, počnimo.

ponosni sam autor fotografije

Kupila sam karton a4 formata žute boje i podelila ga na 4 dela, sekavši ga po horizontali. Ivice svakog dela izgorela sam vatrom iz upaljača sa željom da stvorim starinski izgled. Kupila sam i 4 tamnožute koverte. Mastiljavom hemijskom popunila sam kartone, ubacila ih u koverte koje sam dala drugaricama.

Drugarice sam zamolila da oko vrata stave šal, maramu ili nešto slično i da mi kažu koje će boje biti. Ovo je bilo veoma važno, zato što moj dečko nije znao skoro nijednu moju drugaricu. Kako ih je onda prepoznao? Baš po tim šalovima. Osim boje šala, na kartonu je pisalo na koje mesto sledeće treba da ode, a mesta su bila neka važna za nas. Evo kako je to izgledalo.

Imaj strpljenja i hrabar budi,
Za nagradu ovu malo se potrudi.
Prođi mesta koja ti znače,
Pronađi osobe da putokaz ti uruče.
Prvo mesto – prva kkupa na kojoj smo sedeli zajedno. Tamo će biti osoba sa zelenom maramom i narednom kovertom.

Sada produži do mesta na kome smo se prvi put našli i potraži devojku sa crmom ešarpom.

Na red je stiglo mesto na kome smo se prvi put poljubili. Sećaš li se gde treba da odeš? Čeka te osoba sa plavim šalom.

Vrati se na klupu koja ti je zbog jednog papirića ostala u sećanju. Njega više nema, ali te tamo očekuje tvoja konačna nagrada.

ponosni sam autor fotografije

Dečku sam rekla da ćemo se naći na jednom od poznatijih mesta u gradu. Između ostalog, tu smo se našli pre našeg prvog zvaničnog izlaska. Tu ga je čekala naša zajednička drugarica koja mu je dala prvu kovertu. Bio je zbunjen, ali je uspeo da se seti na kojoj smo prvoj klupi sedeli zajedno (znam, to je sitnica, ali nismo mnogo uspomena stigli da stvorimo za dva i po meseca, od kojih smo mesec dana bili razdvojeni zbog putovanja). Tu je preuzeo kovertu od devojke koja je onda otrčala nazad u školu, na čas. Usledilo je mesto na kojem smo se našli pre no što smo se smuvali, i putokaz do mesta na kojem smo se prvi put poljubili. Tamo ga je čekala  poslednja koverta, pomalo pokisla, i uputila ga ka meni, sakrivenoj u bibilioteci. Izašla sam kada sam dobila poruku od poslednje drugarice.

Epilog? Naravno, dečko je bio oduševljen. I naravno, nije sve teklo glatko. Kasnio je, pa su onda svi čekali duže nego što je trebalo. Ali, kupila sam im slatkiše da ih potkupim. Uspeo je da se seti svih mesta. Drugarice su mi slale poruke kada uruče kovertu pa sam pratila dokle je stigao, a kada sam izletela iz biblioteke naletela sam na njega pre nego što sam stigla do parkića u kojem je trebalo da me nađe. Ali opet, možda je ovako bilo bolje. Još jedan detalj: u svakoj poruci koristila sam drugu reč za modni detalj oko vrata (šal, marama, ešarpa). Par meseci kasnije saznala sam da dečko ni ne zna šta je ešarpa. Ali, snašao se, kao i mi ostali, u ovoj filmskoj situaciji.

9 thoughts on “Ostavljanje poruka po gradu

Оставите одговор

