Iznenađenje u sobi sa balonima

Imala sam dovoljno vremena da smislim iznenađenje za rođendan mog dečka, i uspela sam da ga iznenadim. Delimično podseća na ono što sam priredila godinu dana ranije, ali kraj je potpuno drugačiji.

ponosni sam autor fotografije

Kupila sam balone u obliku srca (i oni obični će poslužiti, ovi nisu ni dobili taj oblik i nisu se mogli mnogo naduvati) i karton A4 formata. Od kartona sam isekla 28 sitnih tračica. Četiri su poslužile kao trik-tračice, četiri za uputstva i dvadeset (dvadeseti rođendan je bio u pitanju) kao porukice. Ostatak kartona isekla sam u obliku balona i na njemu napisala mali uvod, i onda Želim ti… Pretpostavljate, na 20 tračica bile su ispisane moje želje za njega. Dve trik-tračice bile su sa rečima volim te, a dve sa šipak!. Trik-tračice su poslužile da se nasmeje, a tako se zovu zato što zapravo nisu želja. Šta je pisalo na preostale četiri tračice? Tri od te četiri možete videti na slici. Na njima sa jedne strane piše adresa i broj telefona, a sa druge jedna reč. Kada se skupe sva četiri papirića, dobije se rečenica koja je otkrivala gde u gradu ga čekam. Znači, on je došao do moje zgrade, ali je umesto mene izašla moja sestra i dala mu rozi balon u kojem je bila tračica sa adresom i brojem telefona naredne drugarice i naredne zgrade do koje treba da ode. Pošto ovo malo konfuzno zvuči, opisaću vam matematički. 😀

  • Dečko je došao do osobe A.
  • Osoba A mu je dala balon.
  • U balonu je bila tračica na kojoj je pisala adresa i broj telefona osobe B.
  • Dečko je otišao na adresu na kojoj živi osoba B.
  • Poslao je poruku osobi B.
  • Osoba B je sišla i dala mu drugi balon.
  • U drugom balonu bila je tračica sa adresom i brojem telefona osobe C.
  • …..
  • …..
  • Kada je dečko uzeo balon od osobe D, unutra je bila tračica samo sa jednom reči.
  • Samim tim, prikupio je sva četiri papirića, i sklopila mu se rečenica: Dođi u srce lavirinta.
  • Došao je, sat i po od početka lutanja po gradu.

    ponosni sam autor fotografije

Nisam stavljala imena drugarica koje je trebalo da obiđe, da bi mu bilo teže i da bi mu više vremena bilo potrebno, ako ne zna ime neke ulice. Ipak, neke je znao, ili je neki broj imao u telefonu. Drugaricama i sestri sam ranije tog dana dala tračicu, dva balona (jedan rezervni) i plutajuću svećicu, u znak zahvalnosti. Takođe, rekla sam im da mi jave čim prođe dalje, i ga zadrže što duže, da ćaskaju malo sa njim. A zašto mi je toliko važno bilo da on što kasnije stigne? Zato što sam otišla u njegovu kuću, i u sobi mu ostavila gomilu balona. 24 sa željama i trik-tračicama, i još praznih.

Kročila sam u njegovu kuću otprilike u isto vreme kada je on stigao do moje zgrade. 24 naduvana balona nosila sam u kesi, ostale (nenaduvane) naduvao je njegov brat kada sam otišla. Naravno, ranije sam se čula sa bratom da vidim da li će biti nekoga kod kuće (tada još nisam bila skroz domaća i ne bih se osećala prijatno da samo banem). Ostavila sam balone, instrukcije, čestitku i jedan deo poklona, odbila tortu i otrčala na bus. Bila sam u lavirintu kada je on bio na drugoj lokaciji. I oko sat vremena sam čekala tamo. Smrzla sam se, bezveze sam odbila tortu i baterija mi se ispraznila, ali sam uspela da uključim telefon par puta i pratim njegovu putanju na mapi u mojoj glavi. Dok sam tu putanju planirala, pazila sam da što duže hoda, ali nije to bilo preterano dugo – trebalo mu je po oko 10 minuta od jedne do druge zgrade, i još 10 do lavirinta. Ali, bile su tu i pauze za priču, a jednu ulicu nije znao po imenu pa se malo zagubio. Ipak, uspeli smo da se nađemo i zagrejemo se. Dala sam mu drugi deo poklona (za njega prvi) i okončala sastanak ranije, da bi pre ponoći stigao kući i video pravo iznenađenje, dok mu je još rođendan. Naravno, bilo mi je teško da ga rastužujem na ovaj dan tako što nećemo provesti mnogo vremena zajedno, ali se isplatilo dok sam slušala njegov uzbuđen glas kada je kročio u sobu i čitala njegove poruke. Jedna od njih? Jedan balončić zelene boje ležao je izduvan, skriven ispod ostalih. Njega sam uzeo, napravio mali otvor i izvukao papirić na kome je ispisana sledeća poruka: da nastaviš sa sjajnim kuvanjem. 🙂 Hvala ti, ljubav, što si mi priredila iznenađenja koja ću pamtiti celog života! :’) I oprosti na oskudnim komentarima tokom razgovora, ja sam i dalje zatečen. Oduševljen. Hvala još jednom, najbolja moja. ❤

5 thoughts on “Iznenađenje u sobi sa balonima

Оставите одговор

