Poklon boje duge

ponosni sam autor fotografije

Oko ovog poklona sam se zaista potrudila. Reč je o poklonu boje duge.

O čemu se radi? Kupila sam po 7 sitnica u bojama koje čine dugu – žutoj, narandžastoj, crvenoj, zelenoj, svetloplavoj, tamnoplavoj, ljubičastoj (slika gore desno). Onda sam kupila 7 lakova za nokte, ponovo u tim bojama, pa 7 grickalica. Pošto je nas troje učestvovalo u ovom poklonu, uzela sam 7 kartončića/papirića. Svako od nas napisao je čestitkicu i jedan citat za koji mislimo da bi našoj drugarici pomogao u tumaranju kroz život. A šta je na poslednjem, urolanom papiriću? Reči. Duga priča, ali probaću da objasnim – u književnom klubu svakog meseca svi zadamo po reč, i onda pišemo priču. Drugarica kojoj je rodjendan ima najbolju priču i stalno nam traži nove reči, te je ovo malo iznenađenje – poslednje reči iz ovog ciklusa, koje sam tajno skupila od ostatka grupe. Dakle, sve to sam ubacila u korpicu i uručili smo joj.

Koje mogu biti varijacije? Možete kupiti samo kozmetiku u ovim bojama, ili samo nakit, samo narukvice, hemijske/markere… Od grickalica, mogu biti samo kafe ili samo žvake u tim bojama… Na papirićima mogu biti citati omiljenog pisca/glumice, citati na određenom jeziku… I tako dalje. Sami najbolje poznajete osobu kojoj spremate iznenađenje i šta bi nju najviše obradovalo, pa ćete zato sami najbolje smisliti šta bi joj se moglo dopasti.

ponosni sam autor fotografije
2 thoughts on “Poklon boje duge

Оставите одговор

